מנסור עבאס מחבק מחבלים - מנסור עבאס טוען שלא תמך במחבלים אבל הארכיון זוכר מקור ראשון - יור רעמ מנסור עבאס הודיע כי הוא לא מחויב לאף גוש פוליטי:

מנסור עבאס מחבק מחבלים - מנסור ×¢×'אס טוען שלא תמך ×'מח×'לים א×'ל ×"ארכיון זוכר מקור ראשון - יור רעמ מנסור עבאס הודיע כי הוא לא מחויב לאף גוש פוליטי:. מה דעתם של צמד השדרנים על מנסור עבאס, והאם הוא באמת נחשב ל'מחבק מחבלים' או שהוא מתנער מהדימוי הזה? שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים. ראש הממשלה התקשר אליי 30 פעמים, כולל בשלוש בבוקר. כל מה שעשיתי זה בתחום יוזמת השלום הדתית אני לא משלה את עצמי.

אסור בתכלית האיסור להתחבר למי שתומך ומחבק מחבלים , התנועה האיסלמית זה מחבלים , מנסור עבאס נזהר , לא מחבק מחבלים לכן יש לו לגיטימציה. אימץ את הנרטיב של המקרבן עצוב מאוד שבזמן שהתנועה האיסלמית מגיעה לפיוס הסטורי עם בנימין נתניהו, בזמן שחכ מנסור עבאס מחבק מחבלים סביב השעון, בזמן שהמפלגה שהיא תנועת אחות של האחים. רעמ כן עושים כל מיני טקסים עם מחבלים לשעבר. יו״ר רע״ם מנסור עבאס, שעבור רבים בפוליטיקה הישראלית נחשב שותף לגיטימי, השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי הרידיקלי.

חוזרים לחיים Organuz1 Nitter
חוזרים לחיים Organuz1 Nitter from nitter.tedomum.net
אף פעם לא חיבקתי מחבלים ואף פעם לא אחבק מחבלים. נושא נוסף עליו הניחו השניים זרקור הוא השינויים במפה הפוליטית חודש וחצי לפני הבחירות הקרובות. יור רעמ מנסור עבאס הודיע כי הוא לא מחויב לאף גוש פוליטי: אני לא משלה את עצמי. המסע ללגיטימציה שהחל מנסור עבאס הוא בכיוון הנכון, אך הוא עוד לא הושלם. זהו רגע של חולשה במערכת הפוליטית, ובעיניי לא נכון לחברה הערבית להשתלב במערכת הפוליטית באמצעות תרגיל שבו הממשלה תלויה בה. יו״ר רע״ם מנסור עבאס, שעבור רבים בפוליטיקה הישראלית נחשב שותף לגיטימי, השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי הרידיקלי. כל מה שעשיתי זה בתחום יוזמת השלום הדתית

שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים.

יור רעמ מנסור עבאס הודיע כי הוא לא מחויב לאף גוש פוליטי: רעמ כן עושים כל מיני טקסים עם מחבלים לשעבר. הקמת ממשלה שתישען על רעמ ומנסור עבאס תהיה אסון ובכיה לדורות ולא נאפשר לה לקום. היכנסו אל פורום דיונים ואקטואליה באתר fxp המכיל פורומים במגוון נושאים, סרטונים, משחקים בסופה של האיגרת נכתב לא נכנסים לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורעם, תומכי טרור ומחבקי מחבלים, ואחריה הגולשים מתבקשים לחתום ולהשפיע. עצוב מאוד שבזמן שהתנועה האיסלמית מגיעה לפיוס הסטורי עם בנימין נתניהו, בזמן שחכ מנסור עבאס מחבק מחבלים סביב השעון, בזמן שהמפלגה שהיא תנועת אחות של האחים. קואליציה שתישען על עבאס תהיה הסוף של הימין ואין לנו מנדט לפעול כך. מנסור עבאס השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי. שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים. האירועים הדרמטיים של הימים האחרונים, במיוחד סביב אל אקצא, מעמידים אותו במצב קשה. הגולשים מתבקשים למלא את שמם, להוסיף את כתובת המייל, כתובת. שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים. חכ איילת שקד מימינה, ויור רעמ חכ מנסור עבאס, נפגשו היום (ב') בכנסת לצורך דיונים הקשורים בהרכבת ממשלת השינוי.מספר משפחות שכולות שהגיעו לכנסת בכדי לנסות ולשכנע חכים שלא לתמוך בממשלה הקורמת עור וגידים פגשו את עבאס לאחר.

הקמת ממשלה שתישען על רעמ ומנסור עבאס תהיה אסון ובכיה לדורות ולא נאפשר לה לקום. תגובת חכ מנסור עבאס ותנועת רעמ: הרשות הפלסטינית מגנה את מנסור עבאס שהצהיר שאינו מחבק מחבלים : זהו רגע של חולשה במערכת הפוליטית, ובעיניי לא נכון לחברה הערבית להשתלב במערכת הפוליטית באמצעות תרגיל שבו הממשלה תלויה בה. מנסור עבאס ורע״מ, תומכי טרור ומחבקי מחבלים.

×'ן ×'×'יר ×¢×'אס מנס×
×'ן ×'×'יר ×¢×'אס מנס×" ל×"צי×' את עצמו ×"ו×'×™ חמו×"×™ סרו×'ים from www.srugim.co.il
האירועים הדרמטיים של הימים האחרונים, במיוחד סביב אל אקצא, מעמידים אותו במצב קשה. הראשון הוא המסע להלבנת רעמ של מנצור עבאס כשותף לגיטימי לביסוס ממשלה, כביכול כדי למנוע אפשרות רעה יותר של העברת השלטון לשמאל. יור רעמ מנסור עבאס הודיע כי הוא לא מחויב לאף גוש פוליטי: חכ מנסור עבאס, הרשימה המשותפת, עלה לשידור בכדי להסביר את המצב. הקמת ממשלה שתישען על רעמ ומנסור עבאס תהיה אסון ובכיה לדורות ולא נאפשר לה לקום. כל מה שעשיתי זה בתחום יוזמת השלום הדתית שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים. אני לא משלה את עצמי.

זהו רגע של חולשה במערכת הפוליטית, ובעיניי לא נכון לחברה הערבית להשתלב במערכת הפוליטית באמצעות תרגיל שבו הממשלה תלויה בה.

הראשון הוא המסע להלבנת רעמ של מנצור עבאס כשותף לגיטימי לביסוס ממשלה, כביכול כדי למנוע אפשרות רעה יותר של העברת השלטון לשמאל. הגולשים מתבקשים למלא את שמם, להוסיף את כתובת המייל, כתובת. שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים. חכ מנסור עבאס, הרשימה המשותפת, עלה לשידור בכדי להסביר את המצב. תגובת חכ מנסור עבאס ותנועת רעמ: מנסור עבאס ורע״מ, תומכי טרור ומחבקי מחבלים. מה דעתם של צמד השדרנים על מנסור עבאס, והאם הוא באמת נחשב ל'מחבק מחבלים' או שהוא מתנער מהדימוי הזה? היכנסו אל פורום דיונים ואקטואליה באתר fxp המכיל פורומים במגוון נושאים, סרטונים, משחקים עצוב מאוד שבזמן שהתנועה האיסלמית מגיעה לפיוס הסטורי עם בנימין נתניהו, בזמן שחכ מנסור עבאס מחבק מחבלים סביב השעון, בזמן שהמפלגה שהיא תנועת אחות של האחים. חכ איילת שקד מימינה, ויור רעמ חכ מנסור עבאס, נפגשו היום (ב') בכנסת לצורך דיונים הקשורים בהרכבת ממשלת השינוי.מספר משפחות שכולות שהגיעו לכנסת בכדי לנסות ולשכנע חכים שלא לתמוך בממשלה הקורמת עור וגידים פגשו את עבאס לאחר. האירועים הדרמטיים של הימים האחרונים, במיוחד סביב אל אקצא, מעמידים אותו במצב קשה. כבר אסביר בהרחבה, אבל רגע לפני כן, כדי להבין מי זה מנסור עבאס ומהי מפלגת. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

חכ מנסור עבאס, הרשימה המשותפת, עלה לשידור בכדי להסביר את המצב. יו״ר רע״ם מנסור עבאס, שעבור רבים בפוליטיקה הישראלית נחשב שותף לגיטימי, השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי הרידיקלי. המסע ללגיטימציה שהחל מנסור עבאס הוא בכיוון הנכון, אך הוא עוד לא הושלם. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ראש הממשלה התקשר אליי 30 פעמים, כולל בשלוש בבוקר.

Vwmepghghlngym
Vwmepghghlngym from ch10.co.il
כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. איתמר בן גביר לערוץ 20: יו״ר רע״ם מנסור עבאס, שעבור רבים בפוליטיקה הישראלית נחשב שותף לגיטימי, השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי הרידיקלי. הגולשים מתבקשים למלא את שמם, להוסיף את כתובת המייל, כתובת. Ra'am chief meets shaked, reportedly demands deputy interior minister role yamina no. עבאס מנסה להציג את עצמו, 'דובי חמודי' יור עוצמה יהודית מגיב לנאומו של מנסור עבאס: כל מה שעשיתי זה בתחום יוזמת השלום הדתית אימץ את הנרטיב של המקרבן

אסור בתכלית האיסור להתחבר למי שתומך ומחבק מחבלים , התנועה האיסלמית זה מחבלים , מנסור עבאס נזהר , לא מחבק מחבלים לכן יש לו לגיטימציה.

שלום חכ מנסור עבאס, מחבק המחבלים. בסופה של האיגרת נכתב לא נכנסים לממשלה הנשענת על מנסור עבאס ורעם, תומכי טרור ומחבקי מחבלים, ואחריה הגולשים מתבקשים לחתום ולהשפיע. מנסור עבאס ורע״מ, תומכי טרור ומחבקי מחבלים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. האירועים הדרמטיים של הימים האחרונים, במיוחד סביב אל אקצא, מעמידים אותו במצב קשה. מה דעתם של צמד השדרנים על מנסור עבאס, והאם הוא באמת נחשב ל'מחבק מחבלים' או שהוא מתנער מהדימוי הזה? איתמר בן גביר לערוץ 20: יור רעמ מנסור עבאס הודיע כי הוא לא מחויב לאף גוש פוליטי: מנסור עבאס השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי. אני לא משלה את עצמי. אימץ את הנרטיב של המקרבן עצוב מאוד שבזמן שהתנועה האיסלמית מגיעה לפיוס הסטורי עם בנימין נתניהו, בזמן שחכ מנסור עבאס מחבק מחבלים סביב השעון, בזמן שהמפלגה שהיא תנועת אחות של האחים. יו״ר רע״ם מנסור עבאס, שעבור רבים בפוליטיקה הישראלית נחשב שותף לגיטימי, השתתף אמש בכנס של הפלג הצפוני האסלאמי הרידיקלי.

ראש הממשלה התקשר אליי 30 פעמים, כולל בשלוש בבוקר מנסור עבאס. מנסור עבאס מחבק מחבלים :

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook